Ingen finanskrise i O-forbundet
- Vi ser det som en anerkjennelse at to så solide aktører ønsker å forsterke samarbeidet frem mot VM på hjemmebane i 2010. Med disse avtalene er forbundet sikret sportsernæring og bekledning til alle landslagene til og med 2011, sier en fornøyd generalsekretær.
I disse dager designes nytt landslagstøy som Orienteringsforbundet håper kan vises frem på denne siden av jul.
Utenom Craft og Maxim har Orienteringsforbundet langsiktige avtaler som dekker hovedsponsoratene på landslagene, men Valstad må se seg etter en ny samarbeidspartner for skoleorienteringen. Denne arrangeres på 600 skoler, av 170 klubber og for 50 000 barn i skoletid. Det er få idretter som kan tilby et slikt produkt som treffer barn og ungdom over hele landet.
Parallelt med dette forhandles det om sponsorater til VM i Trondheim i 2010. Her har VM-organisasjonen og Orienteringsforbundet en solid samarbeidspartner allerede gitt tilsagn om at de tar et av sponsoratene.
Fornøyde samarbeidspartnere
Craft har vært med fra 2005-sesongen. Salgssjef Lars Tronsen er veldig fornøyd med samarbeidet.
- Utgangspunktet for den nye avtalen, er totalleverandør på tekstil på orientering og skiorientering. Det som er fint med Orienteringsforbundet, er at medlemmene er en fin gruppe idrettsutøvere som er gode ambassadører for oss. Dette passer varmemerket godt, og gir oss en riktig profil. Vi føler samtidig at landslagsløperne er lojale til varemerket, og strekker seg langt for å gi noe tilbake, sier Tronsen.
Firmaet legger ned utrolig ressurser på å utvikle funksjonell bekledning når det gjelder den aktive brukeren. Dette når det gjelder passform, ergonomiske og materialvalg for at det skal være så behagelig som mulig under ulike forhold.
Avtale siden 2001
Maxim utvikler og selger sportsernæring, og i løpet av åtte års drift i Norge har de blitt markedsleder. Produktsortimentet er bredt og kan skreddersys til den enkelte utøver.
Maxim henvender seg til toppidrettsutøvere så vel som mosjonister ? til menn og til kvinner.
Produktsortimentet er bredt og kan skreddersys til den enkelte utøver.
- Vår fremste oppgave er å sikre kroppen optimale ressurser, så beste mulig resultater oppnås ved trening og konkurranser. Vi er meget fornøyde med å ha skrevet en ny avtale med Orienteringsforbundet. Utøverne og støtteapparatet har en profil som passer oss godt, og alle er «Maxim-ambassadører» vi er stolte av å ha. De er aktive brukere av våre produkter, og gir oss verdifulle tilbakemeldinger i forhold til videre utvikling av våre produkter. Avtalen har som intensjon å styrke merkevarenavnet Maxim lokalt, regionalt, på riks nivå og internasjonalt. For de neste årene blir dette vel så viktig som tidligere. Akkurat som utøverne ønsker Maxim å utvikle seg videre og hele tiden bli bedre på det vi holder på med. Å være en del av vinnerkulturen i Orienteringsforbundet, er derfor gull verdt for oss, sier daglig leder for Maxim Norge, Kim Andersen.
Firmaet har hatt avtale med Orienteringsforbundet siden 2001, og har dessuten sterk fokus på konstant produktutvikling, komplett sortiment, profesjonell og personlig service, rask og effektiv levering av varer.
Kilde: PM NOF
I disse dager designes nytt landslagstøy som Orienteringsforbundet håper kan vises frem på denne siden av jul.
Utenom Craft og Maxim har Orienteringsforbundet langsiktige avtaler som dekker hovedsponsoratene på landslagene, men Valstad må se seg etter en ny samarbeidspartner for skoleorienteringen. Denne arrangeres på 600 skoler, av 170 klubber og for 50 000 barn i skoletid. Det er få idretter som kan tilby et slikt produkt som treffer barn og ungdom over hele landet.
Parallelt med dette forhandles det om sponsorater til VM i Trondheim i 2010. Her har VM-organisasjonen og Orienteringsforbundet en solid samarbeidspartner allerede gitt tilsagn om at de tar et av sponsoratene.
Fornøyde samarbeidspartnere
Craft har vært med fra 2005-sesongen. Salgssjef Lars Tronsen er veldig fornøyd med samarbeidet.
- Utgangspunktet for den nye avtalen, er totalleverandør på tekstil på orientering og skiorientering. Det som er fint med Orienteringsforbundet, er at medlemmene er en fin gruppe idrettsutøvere som er gode ambassadører for oss. Dette passer varmemerket godt, og gir oss en riktig profil. Vi føler samtidig at landslagsløperne er lojale til varemerket, og strekker seg langt for å gi noe tilbake, sier Tronsen.
Firmaet legger ned utrolig ressurser på å utvikle funksjonell bekledning når det gjelder den aktive brukeren. Dette når det gjelder passform, ergonomiske og materialvalg for at det skal være så behagelig som mulig under ulike forhold.
Avtale siden 2001
Maxim utvikler og selger sportsernæring, og i løpet av åtte års drift i Norge har de blitt markedsleder. Produktsortimentet er bredt og kan skreddersys til den enkelte utøver.
Maxim henvender seg til toppidrettsutøvere så vel som mosjonister ? til menn og til kvinner.
Produktsortimentet er bredt og kan skreddersys til den enkelte utøver.
- Vår fremste oppgave er å sikre kroppen optimale ressurser, så beste mulig resultater oppnås ved trening og konkurranser. Vi er meget fornøyde med å ha skrevet en ny avtale med Orienteringsforbundet. Utøverne og støtteapparatet har en profil som passer oss godt, og alle er «Maxim-ambassadører» vi er stolte av å ha. De er aktive brukere av våre produkter, og gir oss verdifulle tilbakemeldinger i forhold til videre utvikling av våre produkter. Avtalen har som intensjon å styrke merkevarenavnet Maxim lokalt, regionalt, på riks nivå og internasjonalt. For de neste årene blir dette vel så viktig som tidligere. Akkurat som utøverne ønsker Maxim å utvikle seg videre og hele tiden bli bedre på det vi holder på med. Å være en del av vinnerkulturen i Orienteringsforbundet, er derfor gull verdt for oss, sier daglig leder for Maxim Norge, Kim Andersen.
Firmaet har hatt avtale med Orienteringsforbundet siden 2001, og har dessuten sterk fokus på konstant produktutvikling, komplett sortiment, profesjonell og personlig service, rask og effektiv levering av varer.
Kilde: PM NOF
Siste medlemssaker
Annonse